အပ်ိဳမေလး အေတြး

ရွင္နဲ႕က်မမေတြ႕ျဖစ္တာေတာင္ၾကာျပီေနာ္။က်မေနာက္ဆုံးဒိုင္ယာရီေရးျဖစ္တာမမွတ္မိေတာ့ေအာင္ပါပဲ။ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ။အခုက်မမွာေျပာစရာေတြရွိလာလို႕ရွင့္ကိုရင္ဖြင့္ရဦးမယ္။က်မဆယ္တန္းေတာင္ေရာက္ေနျပီ။ရည္းစားလည္းမထားဘူးေသးဘူး။အလိုးခံဖူးဖို႕ဆိုတာေဝလာေဝး။က်မရဲ့အခ်စ္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းမာလာကေတာ့က်မထက္ႏွာတဖ်ားသာသြားျပီ။မာလာကသူ႕ရည္းစားဂိုက္ဆရာေလးနဲ႕လိုးျပီးျပီတဲ့။ေလးခါငါးခါေလာက္ေတာင္လိုးျပီးၾကျပီတဲ့။ကိုးတန္းစာေမးပြဲေျဖျပီးမွသူ႕ရည္းစားနဲ႕ကြဲသြားတာ။ေကာင္မကလီးအရသာသိသြားေတာ့ေျပာလို႕မဆုံးဘူး။အလိုးခံရတာဘယ္ေလာက္ေကာင္းေၾကာင္း၊ေစာက္ဖုတ္အရက္ခံရတာဘယ္လိုအရသာရွိေၾကာင္း။တစ္ေန႕တစ္ေန႕ဒီအေၾကာင္းေတြပဲၾကားေနရေတာ့က်မအလိုးခံခ်င္လာတာဆန္းသလားရွင္။က်မကအရွက္အေၾကာက္ၾကီးပါတယ္။ေကာင္ေလးေတြနဲ႕ေတြ႕ရင္ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြေအးစက္ျပီးစကားေတာင္မေျပာရဲေလာက္ေအာင္ပါ။ရည္းစားစကားအေျပာခံရရင္ပိုေတာင္ဆိုးေသး။တစ္ခါတည္းထြက္ေျပးေတာ့တာပါပဲ။က်မကရုပ္မဆိုးပါဘူး။ေက်ာင္းမွာအလွဆုံးမဟုတ္ေပမယ့္အတန္းထဲမွာေတာ့အလွဆုံးပါ။မာလာကေျပာပါတယ္။သူသာက်မလိုလွလို႕ကေတာ့ရည္းစားသက္ေစ့ထားျပီးအားရပါးရအလိုးခံပစ္လိုက္မယ္တဲ့။ညတိုင္းလိုလိုေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ျပီးတစ္ေယာက္ခ်ိန္းျပီးအလိုးစခန္းဖြင့္ပစ္လိုက္မယ္လို႕ေျပာပါတယ္။မာလာကေတာ့ရဲလည္းရဲ၊လိုးလည္းလိုးဝံ႕သူပါ။က်မမွာသာရွက္လို႕မဆုံးႏိုင္တာပါ။ဒိုင္ယာရီေရေက်ာင္းေတြျပန္ဖြင့္ျပီ။က်မတို႕အတန္းထဲကိုဒီႏွစ္မွေျပာင္းလာတဲ့ရွိန္းဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကအရမ္းမိုက္တာပဲ။အခုေခတ္စားေနတဲ့ကိုရီးယားမင္းသားေလးေတြလိုလိုနဲ႕။ရွိန္းကရွင္းသန္႕ျပီးခ်စ္ဖို႕ေကာင္းလိုက္တာ။အရပ္ၾကီးကလည္းေျခာက္ေပနီးနီးနဲ႕။က်မစိတ္အဝင္စားဆုံးကသူ႕ရဲ့ပုဆိုးေအာက္ကထြားထြားၾကိဳင္းၾကိဳင္းနဲ႕ေဖာင္းႂကြေနတဲ့လီးၾကီးပါပဲ။ရွိန္းပုဆိုးျဖန္႕ဝတ္ရင္ေကာင္မေလးေတြအားလုံးေငးၾကည့္ရပါတယ္။စံခ်ိန္မီပါ။က်မမွာရွိန္းလီးၾကီးနဲ႕အလိုးခံရတယ္လို႕ညတိုင္းလိုလိုအိပ္မက္ေနျပီရွင္။မာလာကိုေျပာျပေတာ့နင္စိတ္ဝင္စားရင္အထာေပးေပါ့လို႕ေျပာပါတယ္။က်မဘယ္လိုအထာေပးရမလဲ။ျဖစ္ႏိုင္ရင္ရွိန္းေရွ႕မွာထမီလွန္ေပးျပီးက်မကိုလိုးပါရွင္လို႕ေျပာလိုက္ရင္ေကာင္းမလား။ၾကံၾကီးစီရာ။ရွိန္းရယ္။ရွင္ကေကာက်မကိုလိုးခ်င္ရဲ့လား။ဒိုင္ယာရီေရမာလာ့အေၾကာင္းေျပာျပရဦးမယ္။သူ႕အေၾကာင္းကေတာ့မႏိုင္ဘူး။တစ္ေန႕ထဲနဲ႕လီးႏွစ္ေခ်ာင္းလိုးတာခံခဲ့တယ္တဲ့။ျဖစ္ပုံကဒီလို။မာလာနဲ႕သူ႕ရည္းစားအသစ္မ်ိဳးျမင့္တို႕ဒီေန႕ခ်ိန္းေတြ႕ၾကတယ္။မာလာအထာေပးတာနဲ႕သူတို႕စုံတြဲေဘာလုံးကြင္းေဘးကခ်ဳံေတြေအာက္ကိုေရာက္သြားတယ္။မ်ိဳးျမင့္ကလူပ်ိဳလက္ဝက္ျမီးဆိုတဲ့အတိုင္းလက္ကျမင္းပါေတာ့တယ္။မာလာ့ႏို႕ၾကီးေတြကိုအသားကုန္နယ္လိုက္၊စို႕လိုက္နဲ႕။မာလာကလည္းမ်ိဳးျမင့္လီးကိုကိုင္ေပးရင္းဆြေပးပါတယ္။လီးလည္းေတာင္ေရာေကာင္မကေစာက္ဖုတ္မွာစိုရႊဲေနပါျပီ။ဒါနဲ႕မာလာကမ်ိဳးျမင့္ကိုလိုးခိုင္းပါတယ္။မ်ိဳးျမင့္လည္းၾကိဳးစားပါတယ္။ဒါေပမယ့္လီးကေသးေသးနဲ႕ဘာမွေတာင္မၾကာလိုက္ဘူး။ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာကျပီးသြားပါေလေရာ။လီးရည္ေတြထြက္ျပီးထပ္မလိုးႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။မာလာလည္းဆန္႕တငင္ငင္ျဖစ္က်န္ခဲ့ပါတယ္။အဝတ္အစားေတြျပန္ဝတ္ျပီးေက်ာင္းဘက္ျပန္လာေတာ့မာလာကသူရကိုလွမ္းေတြ႕လိုက္ပါတယ္။သူရလီးၾကီးတယ္ဆိုတာတစ္ေက်ာင္းလုံးသိပါတယ္။၂၄နာရီလီးေတာင္ေနတဲ့ေကာင္ပါ။မာလာအတြက္ကေလာေလာဆယ္လီးေတာင္ေတာင္တစ္ေခ်ာင္းလိုေနတာဆိုေတာ့သူရကိုလက္ဆြဲျပီးခ်ဳံၾကားကိုျပန္သြားပါေတာ့တယ္။ခ်ဳံထဲလည္းေရာက္ေရာသူရပုဆိုးကိုေျမၾကီးေပၚမွာခင္းျပီးသူရကိုထိုင္ခိုင္းလိုက္ပါတယ္။မာလာကထမီလွန္ျပီးသူရလီးေတာင္ေတာင္ေပၚကိုထိုင္ခ်လိုက္ပါတယ္။သူ႕ေအာက္ခံေဘာင္းဘီကေတာ့ဘယ္နားေရာက္သြားမွန္းေတာင္မသိေတာ့ပါဘူး။သူရလီးေတာင္ေတာင္ေပၚမွာမာလာအားရပါးရလိုးလိုက္တာႏွစ္ခ်ီေလာက္ျပီးသြားပါတယ္။သူရကထူးဆန္းစြာနဲ႕သုက္ထိန္းႏိုင္ေတာ့တစ္ခ်ီပဲျပီးပါတယ္။မာလာတစ္ေယာက္သူရကိုအစြဲၾကီးစြဲျပီးလီးရည္ေတြေတာင္ေသာက္ခဲ့ေသးသတဲ့။မာလာကသူရကိုစေနေန႕ေတြ႕ဖို႕ခ်ိန္းလိုက္ပါတယ္။က်မကိုလည္းအနီးကပ္ေလ့လာခ်င္ရင္သူ႕အိမ္ကိုလာခဲ့ဖို႕ဖိတ္ပါတယ္။က်မသြားသင့္လားဒိုင္ယာရီေရ။ဒိုင္ယာရီေလးေရစေနေန႕ကိုေစာင့္ရတာက်မေတာ့ရင္ေမာလွျပီ။က်မလိုဗိုင္းေကာင္းေက်ာက္ဖိစာဂ်ပိုးမေလးအတြက္ေတာ့အလိုးခံရဖို႕ဒီတစ္သက္မျမင္ေတာ့ပါဘူး။အေမတို႕လင္ေပးစားမွပဲအလိုးခံရေတာ့မယ္နဲ႕တူပါတယ္။ဆယ္တန္းေက်ာင္းသူေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကိုလင္ေပးစားဖို႕လူၾကီးေတြစိတ္ထဲမွာဘယ္လိုလုပ္အၾကံရွိပါ့မလဲ။က်မဟာက်မဖင္ေလွ်ာက္ခံျပီးေစာက္ဖုတ္ေဆာ့ေပးမွအလိုးခံရမွာေပါ့ေနာ္။က်မကိုယ္လုံးကိုက်မမွန္ထဲမွာျပန္ၾကည့္မိပါတယ္။ရင္ခါးတင္ဘာမွေျပာစရာမရွိပါဘူး။မ်က္ႏွာေလးကလည္းဖူးဖူးေလးနဲ႕အလွစားေလးပါ။ေမာ္ဒယ္မေလးတစ္ေယာက္လို႕ေတာင္အထင္မွားစရာပါပဲ။ကိုယ္လုံးတီးနဲ႕မွန္ထဲမွာဟန္ေရးျပေနတဲ့က်မပုံရိပ္ကႏို႕ၾကီးေတြကိုေကာ့ျပေနပါတယ္။က်မမေနႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။က်မႏို႕တင္းတင္းျပည့္ျပည့္ၾကီးေတြကိုက်မဟာက်မနယ္ပစ္လိုက္ပါတယ္။မာလာကေတာ့က်မႏို႕ၾကီးေတြကသူ႕ႏို႕ေတြထက္ၾကီးလည္းၾကီးလွလည္းလွပါတယ္တဲ့။က်မေစာက္ဖုတ္ကေလးကလည္းေဖာင္းေဖာင္းျပည့္ျပည့္ေလးပါ။အေမြးတစ္စမွမရွိေအာင္အေျပာင္ရိတ္ထားလို႕ကိုက္စားခ်င္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္လွပေနပါတယ္။မာလာကဆိုရင္က်မေစာက္ဖုတ္ေလးကိုရက္လို႕ကိုမဝႏိုင္ပါဘူး။ဟုတ္ပါတယ္။ဒိုင္ယာရီရယ္။မာလာနဲ႕က်မကအခ်စ္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းေတြေလ။တစ္ေယာက္ႏို႕တစ္ေယာက္ကိုင္။တစ္ေယာက္ေစာက္ဖုတ္တစ္ေယာက္ရက္ေပါ့။က်မတို႕ေက်ာင္းကေကာင္မေလးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္းဒီလိုပဲထင္ပါတယ္။လီးအစစ္နဲ႕အလိုးမခံရေသးခင္၊ေကာင္ေလးေတြနဲ႕မေတြ႕ရေသးခင္ဒီလိုပဲေကာင္မေလးအခ်င္းခ်င္းအာသာေျဖခ်စ္ၾကရတာပဲေလ။ဝမ္းသာစရာတစ္ခုေျပာရဦးမယ္ဒိုင္ယာရီေရ။မေန႕ကေက်ာင္းအဆင္းမွာရွိန္းကက်မကိုစကားလာေျပာတယ္။သူကေက်ာင္းသားအသစ္ဆိုေတာ့စာမလိုက္ႏိုင္တဲ့အေၾကာင္း႐ိုး႐ိုးေျပာတာပါ။သူကဆရာမကိုစာေမးေတာ့ဆရာမကရွိန္းကိုက်မဆီကအကူအညီေတာင္းဖို႕ေျပာလိုက္လို႕ပါ။က်မကအတန္းထဲမွာစာအေတာ္ဆုံးေလ။အလွဆုံးလည္းျဖစ္ေတာ့ရွိန္းတစ္ေယာက္က်မကိုခ်ဥ္းကပ္လာပါေတာ့တယ္။ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ။က်မကလည္းရွိန္းကိုသေဘာက်ေနတာဆိုေတာ့ရင္ထဲကဒိန္းဒိန္းဒိုင္းဒိုင္းျမည္ျပီးရွိန္းေျပာတဲ့စကားေတြကိုၾကားတစ္ခ်က္၊မၾကားတစ္ခ်က္ပါပဲ။ေနာက္ဆုံးရွိန္းကက်မအိမ္ကိုသူလာျပီးစာက်က္ခ်င္တယ္လို႕ေျပာပါတယ္။က်မကလည္းစေနေန႕ခ်ိန္းထားတာကိုသတိရျပီးေနာက္တစ္ပတ္ေသာၾကာေန႕ကိုရွိန္းနဲ႕ခ်ိန္းလိုက္ပါတယ္။က်မေလရင္ေတြခုန္လိုက္တာ။မာလာေျပာသလိုအထာေပးလိုက္ရမလား။ရွိန္းကလိုးတာကိုခံလိုက္ရမလား။က်မကသာစိတ္ထဲမွာအလိုးခံခ်င္ေနတာရွိန္းကေတာ့႐ိုး႐ိုးသားသားပဲေျပာျပီးထြက္သြားပါတယ္။စေနေန႕မွာသူမ်ားလိုးတာၾကည့္ျပီးပညာယူရဦးမွာေပါ့။မာလာနဲ႕သူရမီးကုန္ယမ္းကုန္လိုးၾကတာကိုၾကည့္ရမယ့္က်မေတာ့ေတာ္ေတာ္ဏွာထေနပါျပီ။စေနေန႕က်မေလမာလာ့အိမ္ကိုမနက္ခပ္ေစာေစာထဲကေရာက္ေနပါတယ္။က်မတို႕ႏွစ္ေယာက္စာက်က္မယ္ဆိုျပီးမာလာ့အခန္းထဲကမထြက္ေတာ့ပါဘူး။မာလာ့လူၾကီးေတြလည္းက်မတို႕ႏွစ္ေယာက္ကိုစိတ္ခ်လက္ခ်နဲ႕အျပင္ထြက္သြားပါတယ္။သူရကိုခ်ိန္းထားတာကေန႕လည္တစ္နာရီမွဆိုေတာ့မနက္တစ္ပိုင္းလုံးက်မတို႕ႏွစ္ေယာက္ထဲအတူရွိေနပါတယ္။မာလာကေရအတူခ်ိဳးရေအာင္ဆိုျပီးအဝတ္အစားေတြခြၽတ္ပစ္လိုက္ပါတယ္။ထုံးစံအတိုင္းက်မႏို႕ၾကီးေတြကိုမာလာကရမက္လႊမ္းေနတဲ့မ်က္လုံးေတြနဲ႕စိုက္ၾကည့္ေနပါတယ္။က်မတစ္ကိုယ္လုံးကိုလည္းစားမတတ္ဝါးမတတ္ၾကည့္ေနပါတယ္။မာလာၾကည့္ေနလို႕က်မလည္းထမီေလးကိုရင္ရွားလိုက္ပါတယ္။မာလာကဘာမေျပာညာမေျပာနဲ႕က်မရဲ့ထမီရင္ရွားကိုအသာေလးျဖဳတ္ခ်လိုက္ပါတယ္။က်မေရာမာလာပါကိုယ္လုံးတီးေတြျဖစ္ေနပါတယ္။မာလာကသူ႕ရဲ့လွ်ာႏုႏုေလးကိုက်မပါးစပ္ထဲကိုထည့္ျပီးႏွုတ္ခမ္းခ်င္းစုပ္နမ္းပါတယ္။မာလာ့လက္ေတြကက်မႏို႕ၾကီးေတြကိုအားရပါးရနယ္ေနပါတယ္။က်မလည္းမာလာ့ႏို႕ေတြကိုဖြဖြေလးနယ္ရင္းႏို႕သီးေခါင္းေလးေတြကိုဆြဲျပီးကစားလိုက္ပါတယ္။ႏွုတ္ခမ္းခ်င္းစုပ္ေနရာကေနမာလာကက်မႏို႕ၾကီးေတြကိုေျပာင္းစို႕ပါေတာ့တယ္။က်မေလဒူးေတြမခိုင္ေတာ့လို႕မာလာ့ကုတင္ေပၚကိုအသာေလးလွဲခ်လိုက္ရပါတယ္။ပက္လက္ကေလးျဖစ္ေနတဲ့က်မကိုယ္လုံးတီးေပၚမွာမာလာတစ္ေယာက္ေသာင္းက်န္းခ်င္တိုင္းေသာင္းက်န္းေနပါေတာ့တယ္။ႏို႕ေတြကိုတစ္လုံးစို႕လိုက္ေနာက္တစ္လုံးေျပာင္းစို႕လိုက္နဲ႕က်မဖီးလ္တက္ျပီးရင္းတက္ေနပါတယ္။က်မႏို႕စို႕ခံရတိုင္းဏွာစိတ္ေတြအၾကီးအက်ယ္ထလာတတ္ပါတယ္။ေစာက္ဖုတ္ေလးထဲကအရည္ၾကည္ေလးေတြစိမ့္ထြက္ရင္းက်မေစာက္ဖုတ္တစ္ခုလုံးစိုရႊဲေနပါေတာ့တယ္။မာလာကက်မေစာက္ဖုတ္ေလးထဲကိုသူ႕လက္ခလယ္ေလးထိုးထည့္လိုက္ျပီးဝင္လိုက္ထြက္လိုက္လုပ္ေပးပါတယ္။ပထမေတာ့လက္ခလယ္တစ္ေခ်ာင္းပါ။နည္းနည္းၾကာေတာ့လက္ညိဳးကစစ္ကူလိုက္လာပါတယ္။ေနာက္ဆုံးေတာ့လက္သူႂကြယ္ပါျပီးလက္သုံးေခ်ာင္းဝင္လိုက္ထြက္လိုက္ကစားေပးလိုက္တာက်မတုန္ခါျပီးျပီးသြားပါေတာ့တယ္။မာလာကက်မေစာက္ဖုတ္ကိုေတာင္မရက္ရေသးဘဲျပီးသြားလို႕မေက်နပ္ေသးပါဘူး။က်မကိုအေမာေျဖခိုင္းပါတယ္။ျပီးရင္ေျခာက္ဆယ့္ကိုးလုပ္မယ္လို႕ေျပာပါတယ္။က်မေလမာလာျပဳစုေပးတာေတာင္ဒီေလာက္ေကာင္းေနရင္လီးအစစ္နဲ႕ဆိုရင္ဖိန္႕ဖိန္႕တုန္ေအာင္ေကာင္းမွာပဲလို႕ေတြးရင္းအေမာေျဖအနားယူေနလိုက္ပါတယ္။မာလာကေတာ့အားမရႏိုင္ဘဲသူ႕ရဲ့အခ်စ္ေတာ္ရာဘာလီးအတုၾကီးကိုထုတ္လိုက္ပါတယ္။ဟုတ္တယ္။ဒိုင္ယာရီေရ။မာလာဒီလီးအတုၾကီးရထားတာသိပ္မၾကာေသးဘူး။ႏိုင္ငံျခားကသူ႕ကာစင္အစ္မလာတုန္းကေပးသြားတာပါ။မာလာကမွာလိုက္တယ္နဲ႕တူပါတယ္။သူ႕ကာစင္ကစပယ္ရွယ္ဆိုက္ၾကီးဝယ္လာေပးတာပါ။က်မေတာင္မစမ္းၾကည့္ရေသးပါဘူး။မာလာကေတာ့အခ်ိန္ရတိုင္းသူ႕ရာဘာလီးအတုၾကီးနဲ႕သူ႕ဟာသူလိုးေနတာပါပဲ။ဘာလိုလိုနဲ႕က်မရဲ့လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ေတြေပၚကုန္ပါျပီ။ရွက္လိုက္တာဒိုင္ယာရီရယ္။မာလာကေတာ့ေျပာပါတယ္။ရာဘာလီးအတုကဘယ္ေလာက္ပဲလိုးလို႕ေကာင္းေကာင္းလီးအစစ္ကိုေတာ့မမီပါဘူးတဲ့။လီးအတုၾကီးကလိုးရတာေအးစက္စက္ၾကီး။လီးအစစ္ကပူပူေႏြးေႏြး။အေၾကာၾကီးေတြကတဆတ္ဆတ္တုန္ေနေသးတယ္။ေဆာင့္အားေႏွာင့္အားကလည္းေကာင္ေလးေတြကသန္ကသန္နဲ႕။ေကာင္ေလးေတြကလိုးေပးမယ္ဆိုလို႕ကေတာ့မာလာကေနရာမေရြးခံဖို႕အသင့္ပါပဲတဲ့။ဏွာဘူးမမာလာ။သူမို႕လို႕အရွက္မရွိေနရာတကာအလိုးခံမယ္ၾကံစည္ေနတယ္။က်မလည္းဘာထူးေသးလဲ။ဟိုေကာင္ေလးကိုစိတ္ကူးယဥ္ရတာနဲ႕။ဒီေကာင္ေလးကိုလိုးခ်င္ရတာနဲ႕။က်မေရာမာလာပါကာမရဲ့သားေကာင္မေလးေတြျဖစ္ေနျပီလား။ပထမေတာ့မာလာကသူ႕ရာဘာလီးအတုၾကီးကိုစုပ္ေနပါတယ္။က်မေစာက္ဖုတ္ထဲထည့္ၾကည့္မလားလို႕ေမးပါတယ္။က်မကမျဖစ္ႏိုင္ဘူးထင္တယ္လို႕ေျပာလိုက္ပါတယ္။မာလာကဘာလို႕မျဖစ္ႏိုင္ရမွာလဲတဲ့။က်မေစာက္ဖုတ္ကမာလာ့ေစာက္ဖုတ္ထက္ေတာင္ၾကီးတာပဲဟာ။မာလာေစာက္ဖုတ္ေတာင္လိုးလို႕ရရင္က်မေစာက္ဖုတ္လည္းလိုးလို႕ရတာေပါ့။က်မကမလုပ္ခ်င္ပါဘူး။ရွိန္းကိုေစာင့္ခ်င္တယ္လို႕လည္းေျပာမိေရာ။မာလာကနင့္အေကာင္ရွိန္းကအျဖစ္ရွိလို႕လား။က်မမခံခ်င္ျဖစ္သြားပါတယ္။ရွိလြန္းလို႕မာလာ့ကိုေတာင္လိုးလို႕ရေသးလို႕ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။အရွက္မရွိတဲ့မာလာကဒါဆိုနင္လိုးျပီးရင္ငါ့ကိုလည္းရွိန္းနဲ႕ေပးလိုးပါလားလို႕ေမးပါတယ္။က်မကငါ့ရွိန္းကိုနင္လိုးခ်င္ရင္ငါ့ကိုရိုရိုေသေသဆက္ဆံလို႕ေနာက္လိုက္ပါတယ္။မာလာတစ္ေယာက္ရယ္လိုက္တာ။နင့္ရွိန္းမွလီးရွိတာမဟုတ္ပါဘူး။မာလာေစာက္ဖုတ္ျဖဲျပရင္လိုးခ်င္တဲ့ေကာင္ေလးေတြျပည့္ေနတာပါ။မာလာလည္းလွပါတယ္။က်မေလာက္ကိုယ္လုံးမထြားေပမယ့္သူ႕ဟာနဲ႕သူၾကည့္လို႕ေကာင္းတဲ့ေရွာ့တီေလးတစ္ေယာက္ပါ။မာလာကအသားျဖဴျဖဴဝင္းဝင္းေလးဆိုေတာ့သူ႕ေစာက္ဖုတ္ေလးကပန္းခရမ္းေရာင္လွလွေလးနဲ႕လိုးခ်င္စရာေလးပါ။က်မလည္းမာလာရာဘာလီးနဲ႕ဘာဆက္လုပ္မလဲလို႕ၾကည့္ေနလိုက္ပါတယ္။မာလာကသူ႕ေစာက္ဖုတ္ေလးအဝမွာလီးအတုၾကီးကိုေတ့ျပီးသူ႕ေစာက္ေစ့ေလးကိုကလိေပးေနပါတယ္။လီးအတုၾကီးကလည္းမာန္ဖီေနပါျပီ။မာလာကသူ႕ေစာက္ဖုတ္ကေလးထဲကိုလီးအတုၾကီးကိုတစ္ရစ္ျပီးတစ္ရစ္လွည့္သြင္းေနပါတယ္။မာလာေျခာက္ဆယ့္ကိုးလုပ္ရဦးမယ္ေလ။လီးအတုၾကီးမထည့္နဲ႕ဦး။မာလာကရပါတယ္ဟာ။ငါတစ္ခ်ီျပီးေအာင္လီးအတုနဲ႕လိုးလိုက္ပါဦးမယ္။မာလာအရမ္းထန္မေနနဲ႕။ေရလည္းခ်ိဳးရဦးမယ္။သူရလာရင္လည္းအလိုးခံရဦးမွာပဲဟာ။ေအးေအး။ဒါဆိုလည္းေျခာက္ဆယ့္ကိုးၾကမယ္ဟာ။မာလာကက်မေဘးမွာအသာေလးဝင္လွဲလိုက္ပါတယ္။ဒိုင္ယာရီေရမာလာနဲ႕က်မေဘးခ်င္းယွဥ္ျပီးဖင္ျပန္ေခါင္းျပန္အိပ္လိုက္ပါတယ္။မာလာေရာက်မပါေစာက္ေမႊးေျပာင္ေအာင္ရိတ္ထားၾကတာပါ။ေျခာက္ဆယ့္ကိုးလုပ္ေနက်ဆိုေတာ့ရွင္းလင္းေနေအာင္ရိတ္ထားတာပါ။ေစာက္ဖုတ္ေလးေတြကေတာ့ရယ္ဒီပါပဲ။မာလာကက်မရဲ့ေစာက္စိေလးကိုလွ်ာေလးနဲ႕စရက္ေပးပါတယ္။က်မကလည္းမာလာရဲ့ေစာက္စိေလးကိုအျပန္အလွန္ေပါ့ေနာ္။မာလာဟာေစာက္ဖုတ္ရက္တဲ့ေနရာမွာက်မေတာ့ဆရာမတင္ထားရတဲ့သူပါ။မာလာရက္ေပးရင္က်မမျပီးဘူးဆိုတာမရွိပါဘူး။ေပါက္ကြဲသံစဥ္ေတြနဲ႕ျပီးလိုက္ရတာအခါခါေပါ့။အခုလည္းမာလာနဲ႕က်မအျပန္အလွန္ရက္ၾကစုပ္ၾကရင္းျပီးရျပန္ေပါ့တစ္ခါ။ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာေရခ်ိဳးၾကရင္းနဲ႕မာလာကအဆန္းထြင္ခ်င္တယ္ဒိုင္ယာရီေရ။သူနဲ႕သူရတို႕လိုးတာကိုက်မကဗီဒီယို႐ိုက္ေပးရမတဲ့။ျပီးမွမာလာကျပန္ၾကည့္ခ်င္သတဲ့။ေတာ္ေတာ္ဏွာထတဲ့မာလာ။က်မကလည္းက်မအလွည့္က်ရင္မာလာကျပန္႐ိုက္ေပးရမွာေနာ္လို႕ေျပာလိုက္တာေပါ့။ဗီဒီယိုကင္မရာနဲ႕ဆိုေတာ့လိုးပုံလိုးနည္းေတြကိုေသေသခ်ာခ်ာအေသးစိတ္ျမင္ရမွာေပါ့။က်မလည္းေရခ်ိဳးခန္းထဲကေနပုန္းျပီး႐ိုက္ေပးမယ္လို႕ေျပာလိုက္ပါတယ္။ဒီလိုနဲ႕ခ်ိန္းထားတဲ့အခ်ိန္ေရာက္လာပါျပီ။က်မလည္းေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာထမီရင္ရွားနဲ႕ဝင္ေနလိုက္ပါတယ္။ဟုတ္ပါတယ္ဒိုင္ယာရီရယ္။ထမီရင္ရွားဆိုေတာ့လြတ္လြတ္လပ္လပ္ရွိတာေပါ့ေနာ္။က်မေစာက္ဖုတ္က်မႏိႈက္ခ်င္လည္းလြယ္လြယ္ကူကူႏိႈက္လို႕ရတာေပါ့။သိပ္မၾကာပါဘူး။မာလာနဲ႕သူရတို႕မာလာ့အိပ္ခန္းထဲကိုဝင္လာပါတယ္။မာလာကအၾကံနဲ႕က်မပုန္းေနတဲ့ေရခ်ိဳးခန္းတည့္တည့္သူ႕အိပ္ရာေဘးမွာရပ္လိုက္ပါတယ္။မာလာကဟန္ေတာင္မေဆာင္ပါဘူး။သူရကိုဖက္ျပီးကစ္ဆင္ဆြဲေတာ့တာပါပဲ။က်မျဖင့္မ်က္ႏွာပူလိုက္တာ။ဒါမ်ိဳးနဖူးေတြ႕ဒူးေတြ႕မၾကံုဘူးေတာ့ရင္ေတာ့အတုန္သား။မာလာကသူရကိုခပ္တင္းတင္းဖက္ထားလိုက္ပါတယ္။သူရကလည္းဘယ္ေနလိမ့္မလဲ။မာလာကိုဖက္ထားလိုက္တာမ်ားအ႐ိုးေတြက်ိဳးေက်သြားမတတ္ပါပဲ။က်မလည္းၾကည့္ေနရင္းနဲ႕ေမ့ေတာ့မလို႕။ကမန္းကတန္းနဲ႕ကင္မရာခလုပ္ကိုဖြင့္ျပီးစ႐ိုက္လိုက္ပါတယ္။သူတို႕ႏွစ္ေယာက္နမ္းေနတာကိုေသခ်ာ႐ိုက္ရင္းမာလာကိုယ္လုံးေလးကိုပါတစ္ခ်က္ဆြဲလိုက္ပါတယ္။မာလာ့ထမီေတာင္ေပါက္ထြက္ေတာ့မတတ္ပါပဲ။မာလာ့ေစာက္ဖုတ္ကေဖာင္းအိစူထြက္ေနတာ။သူရလီးေငါေငါၾကီးကလည္းအားရစရာၾကီးပါ။သူရရဲ့လက္ေတြကလူပ်ိဳလက္ဝက္ျမီးဆိုတဲ့အတိုင္းပါပဲ။မာလာ့ႏို႕ေတြနယ္လိုက္၊ဖင္ကိုကိုင္လိုက္၊ေစာက္ဖုတ္ကိုအုပ္ကိုင္လိုက္နဲ႕အလုပ္ကိုရွုပ္ေနတာပါ။သူရပုဆိုးနဲ႕မာလာ့ထမီသာၾကားထဲကခံမေနရင္အခုေလာက္ဆိုလီးနဲ႕ေစာက္ဖုတ္ႏွစ္ပါးဂေဟဆက္ေနေလာက္ျပီ။နမ္းလို႕႐ံႈ႕လို႕ဝေတာ့မာလာတစ္ေယာက္သူရေရွ႕မွာဒူးေထာက္လိုက္ပါတယ္။မာလာ့မ်က္ႏွာကသူရပုဆိုးၾကားကိုေခါင္းစိုက္ေနပါျပီ။သူရကသူ႕ပုဆိုးကိုျဖည္ခ်လိုက္ပါတယ္။ဒိုင္ယာရီေရ။က်မျဖင့္ဘုရားေတာင္တယူရတယ္။သူရလီးဟာေလ။အျပည့္အဝမေတာင္ေသးတာေတာင္ဟိုအျပာကားေတြထဲကလိုဆိုဒ္မ်ိဳးျဖစ္ေနျပီ။ဟိုေကာင္မမာလာဘယ္လိုခံမလဲမသိဘူး။အင္းေလ။မာလာကသူရလီးကိုတစ္ခါလိုးဘူးျပီးသားဆိုေတာ့မေၾကာက္ေတာ့ဘူးေပါ့။က်မကေတာ့လီးကိုအရွင္လတ္လတ္ၾကီးခပ္ၾကီးၾကီးျမင္လိုက္ရေတာ့အာေခါင္ေတြေတာင္ေျခာက္ျပီးေစာက္ဖုတ္ရည္ၾကည္ေလးေတြေတာင္စိမ့္ယိုက်လာပါတယ္။ဒိုင္ယာရီေရ။မာလာကေတာ့မေၾကာက္႐ံုတင္မကဘူး။က်မကိုပါလွမ္းၾကည့္ျပီးမ်က္စိမွိတ္ျပလိုက္ေသးတယ္။မာလာကကင္မရာကိုျပဳံးျပဳံးေလးၾကည့္ရင္းသူ႕လွ်ာေလးနဲ႕သူရလီးၾကီးကိုအသာေလးေလြေနပါတယ္။လီးထိပ္ၾကီးကိုဝိုက္ခါဝိုက္ခါနဲ႕ရက္ေပးေနပါတယ္။က်မလည္းကင္မရာဇြမ္းဆြဲျပီးက်က်နနကိုမွတ္တမ္းတင္လိုက္ပါတယ္။ေျပာရင္းဆိုရင္းနဲ႕သူရလီးကိုမာလာကထိပ္ကစငံုေနပါျပီ။လီးတစ္ေခ်ာင္းလုံးစုပ္မယ္ေပါ့ေနာ္။ေရခဲေခ်ာင္းကိုျမိန္ေရရွက္ေရစုပ္ေတာ့မယ္။မာလာစုပ္ေနရင္းမွာပဲသူရလီးကအျပည့္အဝေတာင္လာပါေတာ့တယ္။ကင္မရာထဲမွာမာလာ့ႏွုတ္ခမ္းေတြကိုဇြမ္းဆြဲလိုက္ေတာ့လီးၾကီးၾကီးၾကီးေတာင္ေတာင္လာတာေသေသခ်ာခ်ာကို႐ိုက္ထားလိုက္ပါတယ္။သူရလီးေတာင္လာတာနဲ႕အတူမာလာကလည္းလီးတစ္ေခ်ာင္းလုံးဝင္ေအာင္အတင္းစုပ္ဖို႕ၾကိဳးစားပါတယ္။ဘယ္လိုလုပ္ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလဲမာလာရယ္။လီးၾကီးကအၾကီးၾကီးဟာကို။လီးကိုေအာက္ေျခကပင့္ကိုင္ျပီးမာလာကသူ႕ပါးစပ္ကိုေစာက္ဖုတ္လိုသေဘာထားျပီးအသားကုန္ေလြေပးေနတာပါ။ၾကည့္ရတဲ့က်မေတာင္အားက်လာပါတယ္။က်မလည္းရွိန္းကိုမာလာလိုေလြေပးမယ္။အားရပါးရကိုေလြမယ္ဒိုင္ယာရီရယ္။သူရကမာလာ့ေခါင္းကိုကိုင္ျပီးေစာက္ဖုတ္လိုးသလိုလိုးေနပါေတာ့တယ္။မာလာကဒူးေထာက္ျပီးသူရကမတ္တတ္ရပ္ေနေတာ့လိုးအားကလည္းေကာင္းေနတာေပါ့။သူရကလည္းမာလာကိုညစ္ညစ္ပတ္ပတ္ေတြေျပာေနပါေတာ့တယ္။စုပ္စမ္းပါမာလာရာ။ငါ့လီးကိုတစ္ေခ်ာင္းလုံးဝင္ေအာင္စုပ္စမ္းပါ။နင္လီးစုပ္တာအရမ္းေကာင္းတာပဲဟာ။ေျပာေနရင္းကသူရသုက္မထိန္းႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။အားအားအားထြက္ျပီထြက္ျပီဆိုျပီးမာလာကိုေျပာလိုက္ပါတယ္။ဒါကိုမာလာကအစုပ္မပ်က္ဘဲသူရကိုသူ႕ပါးစပ္ထဲမွာပန္းထုတ္ခိုင္းလိုက္ပါတယ္။သူရပန္းထုတ္သေလာက္မာလာကမ်ိဳခ်လိုက္ပါတယ္။ဟယ္။မာလာတစ္ေယာက္ဘယ္လိုျဖစ္ေနပါလိမ့္ေနာ္။လီးေတြ႕တာနဲ႕ျဖစ္ခ်င္တိုင္းကိုျဖစ္ေနပါေတာ့တယ္။(ၿပီးပါၿပီ)

ဘယ္ရည္းစားကို အခ်စ္ဆံုးလဲေမာင္ရယ္

အခ်ိန္မွာည၁၀နာရီခန္႔ရွိၿပီျဖစ္၍ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုလံုးတိတ္ဆိတ္စျပဳေနေပၿပီ။ေက်ာ္ၫြန္႔တစ္ေယာက္ေန႔လည္ကၾကည့္ခဲ့ေသာဗီြဒီယိုေအာကားကုိျပန္သတိရၿပီးလီး...